25.4.2014

Rannoilla osa 2




Kerroinkin aikaisemmin, että kävin läheisellä rannalla ottamassa kuvia vielä kun järvessä oli jäät. Nyt viimeisetkin jäät ovat lähteneet, vesi liplattelee Kallavedellä ja risteilyalukset jo käynnistelevät moottoreitaan. Tämä talvi oli kyllä minun makuuni, ei liikaa lunta, ei liian kylmä ja kevätkin tuli aikaisin. Mikä parasta juoksemaan pääsi melkein läpi talven. 

Tuntuu jotenkin hassulta, että näiden kuvien ottamisesta ei ole kauaa ja kesä on kohta täällä! Tämä valoisuus on kyllä antanut energiaa ja vuorokaudessa on selkeästi taas tunteja paljon enemmän. Aikaiselle aamulenkille saa jo laittaa aurinkolasit päähän, ihan parasta ja se jos mikä on minulle KESÄN merkki. 

Olen myös ollut jostain syystä paljon tuotteliaampi. Taidenäyttelyn jälkeen tuntui, että nyt en hetkeen maalaa, mutta nyt olen aloittanut jo useampaa työtä yhtäaikaa. Minulla onkin tiedossa yksi aika kiva yhteistyö, josta kerron vähän myöhemmin lisää. Aurinkoista ja joko voi sanoa lämmintä viikonloppua! 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti