22.4.2014

Arki-illan kattaus.

Niin tämä arki taas alkoi ja mikä sen mukavampaa! Pääsiäinen hujahti ohi ja kaikkea kivaa tuli tehtyä, aurinkokin helli lämmöllään. Itse pidän rutiineista, aamulla töihin, töiden jälkeen urheilemaan, alkuillasta meillä on yleensä yhteinen hetki, jolloin kokkaillaan. Illalla onkin sitten aikaa maalata tauluja tai uppoutua tavallisimpiin kotiaskareisiin, vessan kiillottamiseen, pyykin pesuun ja sen sellaiseen. Vaihtoehtoisesti käyn aamulla urheilemassa ja silloin illalle jääkin paljon enemmän aikaa tehdä kaikkea muuta. Olen aika taitava aikatauluttamaan asioita, joten en koe omaa elämääni mitenkään hektiseksi tai kiireelliseksi. Arki pyörii omalla painollaan ja välillä on kiva tehdä juttuja hieman eri tavalla. Mennä vaikka ulos syömään töiden jälkeen tai laittaa ruokaa kotosalla hieman pidemmän kaavan mukaan. 

Nappasin kuvan viime viikon "arki-illalliselta", innostuttiin (siis mies innostui...) taas grillaamaan. Onni on mies, joka kokkaa. Onni olen minä, joka jaksan nähdä vaivaa ja kattaa pöydän myös arki-iltoina ;) Minulla alkaa ehkäpä uuden sohvapöydän metsästys. Kyllästyin meidän uudehkoon pöytään ja möin sen pois. Nyt ollaan sitten ilman pöytää, ehehhee. Note to self: osta ensin uusi, myy vasta sitten vanha. Minulla on kyllä visio, millaisen pöydän haluan, eri juttu löydänkö sellaisen. Taidankin aloitella tässä pienen sisustustempauksen ja virittelen pari rahia tuolta kellarin puolelta tuohon sohvan eteen. Mukavan lyhykäistä viikkoa! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti