5.8.2013

Tauko ohi.

Olipas virkistävää pitää pientä taukoa kirjoittelusta. 

Nyt minulla on hirveästi kerrottavaa kesän matkailusta ja syksyn suunnitelmistani. Tulossa on ainankin matka- ja ravintolavinkkejä Nizzaan sekä tulevan kuukauden kuntoilutavoitteet. Myös maalausharrastukseeni olen saanut uutta puhtia sekä ideoita, oikeastaan salaa odotan viileneviä, pimeitä iltoja, kun voin hautautua pellavaöljyn tuoksuiseen pikkuruiseen koppiini.

Olen syntynyt toukokuussa. Rakastan aikaisia aamuja, aamuaurinkoa ja juoksulenkkejä järvenrannalla. Se tunne, kun tulet kotiin hikisen aamulenkin jälkeen, sitä ei voita mikään. Toisaalta odotan salaa syksyä, omenoita, viileitä, mutta aurinkoisia päiviä, ruskaa... Onhan näitä mukavia asioita syksyssäkin. Mutta, olen asettanut itselleni tavoitteen koskien syksyä. Siitä myöhemmin lisää, koska minulla on kerrottavana asiasta melko paljon ja itseasiassa myös pohdittava, onko minusta siihen. Oikeastaan aloitin projektini liian myöhään, mutta katsotaan miten edistyn. En ota stressiä asiasta, mutta tavoitteita pitää olla ja haluan ylittää sekä haastaa itseni. Jännittävää.

Tässä vielä pari maistiaista Nizzan reissulta. Ihana paikka, Ranska on aivan upea maa, sydän jäi sinne, pakko päästä uudestaan. Palataan piakkoin!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti